Wegańskie kokosanki



Do uzyskania teoretycznie 15 sztuk ciasteczek (u mnie wyszło 10) potrzebne Ci będzie:

 

3 łyżki płatków owsianych
5 łyżek otrębów owsianych
1 szklanka mleka sojowego
1/3 szklanki wody
2 łyżki wiórków kokosowych
2 łyżki ksylitolu lub cukru trzcinowego lub Stevii (tego proszę nie rób) 

1/2 łyżeczki ekstraktu waniliowego

1 łyżeczka proszku do pieczenia

 




1. Wodę z mlekiem podgrzewamy.

2. Wrzucamy wszystkie składniki z przepisu (prócz proszku do pieczenia) wcześniej wymieszane.

3.  Jak uzyskamy już bardzo gęstą konsystencję odstawiamy garnek pod przykryciem na 10 minut.

4. Dodajemy proszek do pieczenia.

5. Na blachę wyłożoną folią, nakładamy łyżką powstały twór:)

W przepisie jest aby piec 20 minut w 160 stopniach

 

Piekłam w 160 stopniach ........ 2 godziny, bo dalej były miękkie :D Polecam zwiększyć temperaturę, chyba, że lubicie siedzieć sobie w kuchni. Ja nie lubię.

 




Moje:


 

Jeśli chodzi o moje zdjęcia (robione patelnią) - czujcie się swobodnie. Zapraszam do korzystania. Treści i zdjęcia opublikowane na tym blogu  nie są chronione prawem autorskim. Zgadzam się na ich kopiowanie i publikacje z i bez mojej pisemnej zgody. 

 

Smacznego!

P.S. To nie jest blog kulinarny;)

 

 


Komentarze

Popularne posty